המדריך לכתיבת דף מכירה ארוך

המדריך לכתיבת דף מכירה ארוך

irit frank / פברואר 2, 2017 / דפי נחיתה / 0 Comments

אם אתם עוסקים בעולמות התוכן של השיווק הדיגיטלי, דפי נחיתה הם בטח אחד מכלי העבודה הראשיים שלכם, נכון?
דפי נחיתה משמשים אותנו במגוון צמתים שיווקיים.
וכמעט בכל הקמפיינים שאני מנהלת, הצלחתם תלויה במידה גדולה במיוחד בדף הנחיתה
שהלקוח פוגש לאחר הקליק על המודעה.
יש מגוון סוגים של דפי נחיתה.
והמאמר הזה לא יעסוק בסוגים השונים, בשימושים השונים ובצמתי השונים בהם נעשה שימוש בכל סוג.
אני עוד עובדת על המאמר הזה… ואני מבטיחה להוציא את המידע והכללים הרלוונטיים אליכם בהקדם האפשרי.
המאמר הזה עוסק בסוג אחד ספציפי, שהוא הפייבוריט הנוכחי שלי " דף מכירה ארוך"
אז בואו נצלול, מוכנים?

דף נחיתה, איפה הוא מנחית אותנו?

מהלך קלאסי של קמפיין אינטרנט וזה לא משנה כ"כ כרגע איפה אנחנו מריצים את המודעות אם זה בפייסבוק, גוגל או אולי טוויטר, הוא כזה :

  • גולש רואה מודעה
  • גולש לוחץ על מודעה
  • גולש מגיע לדף אינטרנט שמטרתו אחת!
  • מטרת הדף היא לגרום לגולש לבצע פעולה

פעולה זו נקראת המרה. המרה יכולה להיות השארת פרטים בטופס צור קשר, רכישת מוצר, הרשמה לוובינר ואפילו הורדה של מסמך כגון white paper

זה המהלך הקלאסי של קמפיין אינטרנטי. אני חייבת להדגיש את חשיבותו של דף הנחיתה במהלך השיווקי הזה.
אם דף הנחיתה שלנו לא יהיה מספיק טוב ולא משנה כרגע הסיבה, הגולש לא ימיר. משמע איבדנו אותו. ולא רק אותו אלא גם את כל העבודה והתקציב שהשקענו להביא אותו לדף הנחיתה שלנו. והמספרים האלו יכולים להתווסף לכמות נכבדת וכבדה.

דף המכירה הארוך, הוא למעשה דף נחיתה שכל תכליתו בעולם היא להמיר את הגולש בהמרה מסוג רכישה. כלומר, הגולש ישלוף כרטיס אשראי ויסלוק את עצמו באופן עצמוני 🙂 למה ארוך אתם שואלים? ובכן… המחקרים, כן כן, רבים וטובים חוקרים את התחום,
המחקרים מראים לנו שארוך במקרה הזה עובד נהדר. מה זה נהדר? נהדר זה באחוזים גבוהים יותר. כלומר אנשים ממירים באחוזים גבוהים יותר כאשר אנו עושים שימוש בתבנית או פורמט של דף מכירה ארוך.

המבנה של דף מכירה ארוך

כן, אם יש מחקרים, אז יש גם מסקנות. ואם יש מסקנות אז תיאורטית (וגם מעשית במקרה הזה) אנחנו יודעים איך צריך לבנות את דף הנחיתה \ מכירה הזה.

  1. כותרת
    הכותרת שלנו צריכה להיות סופר מדוייקת, ברורה וכמובן מושכת. יש לנו בדיוק רגע וחצי לתפוס את תשומת לב הגולש שלנו, ואנחנו מאוד רואים להשאיר אותו מרותק. איך עושים את זה עם כותרת! הכותרת יכולה להיות מסוג :"איך להשיג \ לבצע \ לבנות …. ב 3\4\7 צעדים פשוטים "
    "סודות השמירה על המשקל נחשפים"
    3 הטכניקות שבעזרתן תשפרו את היחסים עם הילדים המתבגרים שלכםזכרו… מטרת הכותרת היא לגרום לקורא לעבור לשורה ולפסקה הבאה. אז תנו לו סיבה טובה.
  2. זהו את הבעיהאחרי שהצלחנו לעניין את הגולש בכותרת שלנו, אנחנו רוצים להתקדם ולהמשיך ולהבהיר לגולש שהוא הגיע למקום הנכון. לכן אנחנו נסביר ונזהה את הבעיה שלו. המטרה שלנו כאן היא להביא את הגולש מצב בו הוא חושב לעצמו "וואלה!! ככה בדיוק אני מרגיש! " אבל את תפסיקו כאן. אלא המשיכו… עד שיגמר לכם המלח במלחייה 🙂
  3. ספקו את הפתרון
    כאן אתם באים לעזור לגולש המתוסכל שלנו. אחרי שהעלנו את סף התסכול בסעיף הקודם אנחנו רוצים בחלק הזה, להראות לו שאנו יכולים לפתור לא את הבעיה בעזרת השירות או המוצר שלנו. קבעו טענה חזקה, אל תתבישו
  4. הציגו את "הקבלות" שלכם
    בדרך כלל אחרי הסעיף הקודם המחשבה שרצה לגולש בראש היא " בטח שהוא חושב שהוא יודע או יכול פתור את הבעיה שלי, זה מה שכולם אומרים… ובסוף עדיין כואב לי!"  לכן זה כל כך חשוב להציג את האישורים, ההסמכות וסיפורי הלקוח והעדויות ולשכנע את הגולש שלנו אתה אכן בעל המקצוע המתאים לפתור לו את הבעיה. החלק הזה מורכב מכמה תתי סעיפים :
    עדויות לקוח
    שמות לקוחות "מפורסמים" או חברות גדולות
    כמה שנים המוצר או השירות קיים
    האם נתתם הרצאה בכנסים, אונבירסיטאות, קורסים וכו
    האם זכיתם בפרסים עבור השירות או המוצר
  5. ציינו את היתרונות
    זכרו, אנשים קונים יתרונות לא פיצ'רים. אז תתמקדו בהם. איך אתם שואלים? פשוט מאוד, פשוט ספרו להם על המצב בו הם יהיו אחרי שהם יקנו את השירות או המוצר שלכם והבעיה שלהם תפתר.
    לדגומא:
    אנשים לא קונים מנוי לחדר כושר אלא הם קונים את הגוף החטוב, הירידה במשקל, הביטחון העצמי המשופר שיהיה להם בעקבות ההתמדה בחדר הכושר.
  6. הוכחה חברתית
    אחרי שהצגתם את כל היתרונות שלכם ושל המוצר הגולש עדיין יפקפק בכם. למה? ככה 🙂 הדרך הכי יעילה להתמודד עם האתגר הזה היא להצגי עדויות וסיפורי לקוח של לקוחות מרוצים. אם אפשר לצלם עדויות בודיאו אז אפילו עדיף. תמונות אותנטיות של לקוחות מרוצים זה גם פיתרון טוב מאוד.
  7. ההצעה שלכם
    יש אמרה בביזנס שלנו "הצעה מעולה יכולה להתגבר על קופי בינוני, אבל קופי מעולה לא יכול להתגבר על הצעה לא טובה" .
    אל תטעו, ההצעה שלכם היא החלק הכי חשוב בכל דף המכירה הזה, באחריות שלכם לתת את ההצעה הכי טובה שהלקוח יכול לצפות לקבל.
    המבנה הכי טוב של הצעה, שממיר הכי הרבה הוא זה:  מחיר, תנאי רכישה ואו שימוש ומתנות או הטבות רכישה. אתם רוצים להביא את הגולשים שלנו למחשבה "אני אהיה מטומטם אם אני לא ארכוש את המוצר הזה עכשיו"
  8. אחריות
    על מנת להפוך את ההצעה שלכם לעוד יותר מפתה, תנו אחריות כך שהרכישה תהיה ללא סיכון מצד הלקוח.
    תנו אחריות חזקה ואיכותית .
    לדגומא : אם אתם לא מרוצים מהמוצר שלנו עד 30 יום לאחר הרכישה, כספכם יוחזר לכם ללא שאלות וללא "אותיות קטנות"אם אתם לא יכולים בלב שלם לתת את האחריות הזו, אז אתם צריכים לחשוב מחדש האם אתם רוצים להציע את המוצר ואו השירות הזה למכירה…
  9. זריקת זירוז
    מרבית האנשים לוקחים את הזמן שלהם ומשתהים כאשר הם צריכים לבצע רכישה, אפילו אם ההצעה היא מצויינת. נעשו הרבה מאוד מחקרים בנושא ונכתבו לא מעט מאמרים על כך, אנחנו לא נדון בנושא הזה היום. אנחנו כן נתן לכם שיטה להתגבר על האתגר הזה. אנחנו אוהבים לתת גבולות ברורים להצעה שלנו, אם זה לתחום את המבצע \ הצעה בזמן או בכמות.לדגומא: מחיר מיוחד להשקה עד לתאריך XX
    או
    רק 20 בעלי עסקים יוכלו להכנס לקבוצת הליווי הייחודית שלנו…זכרו :  אתם תצטרכו לעמוד בתנאים שאתם הצבתם לעצמכם ולא להאריך את זמן המבצע ולא לפתוח קבוצת ליווי ל 50 בעלי עסקים. אחרת האמינות שלכם תפגם…
  10. הנעה לפעולה
    אל תניחו שבגלל שהגולשים  שלכם קראו את דף המכירה הם ידעו מה אתם רוצים שהם יעשו.
    ההנחה הזו תפגע באחוזי ההמרה שלכם. במקום זאת ציינו באופן ברור מה אתם רוצים שהגלושים יעשו.
    לקבלת [המתנה החינמית] שלנו מלאו את הפרטים בטופס מטה
    לרכישת [המוצר \ השירות בהנחה] לחצו על הכפתור ותעברו לדף תשלום מאובטח
    לקביעת פגישת ייעוץ בבית העסק שלכם מלאו את הטופס ונחזור אליכםזכרו, אתם רוצים שההנעה לפעולה תהיה קצרה, ברורה ואחידה.
    עוד טיפ קטן אבל חשוב, פזרו את ההנעה פעולה שלכם לאורך כל דף המכירה. זה יעלה משמעותית את אחוזי המרה שלו. אל תחכו לסוף דף המכירה בכדי לפרסם את הפעולה שאתם רוצים שהגולשים יעשו.
  11. אזהרת אי רכישה
    נכון, כבר הגענו כמעט לסוף, אפילו כבר כתבנו את ההנעה לפעולה שלנו, אבל זה לא אומר שעכשיו אפשר להוריד מתח. נהפוך הוא. דף מכירה טוב לא מוריד "מתח" עד התו האחרון.
    כאן אנחנו נרצה להראות לגולשים שלנו מראה מה יקרה אם הם לא ירכשו את המוצר או השירות שלנו. ואנחנו רוצים לתאר להם את התמונה שהתהיה כמה שיותר "חיה" ושתעורר בהם כמה שיותר רגש, חשש ואולי אפילו קצת פחד.
    לדגומא:
    בעלי עסקים אשר בחרו שלא להצטרף לקבוצת הליווי שלנו עדיין מתמודדים עם אותם הקשיים, עדיין אינם מביאים מספיק לידים ולקוחות חדשים לעסק שלהם בכל חודש, ועדיין מדשדשים מבחינה פיננסית.
  12. נ.ב
    אתם אולי תופתעו לגלות אבל ה נ.ב. הוא החלק השלישי (3) הכי נקרא בעמודי מכירה. מפתיע נכון? אז אל תוותרו עליו. יש אפילו כתבים שיווקיים שעושים שימוש בכמה נ.ב. אחד אחרי השני. גם זה עובד מצויין.
    כאן אתם רוצים שוב לסכם את עיקרי הדברים : את ההצעה, היתרונות ואת המחיר המוזל או הצעת המכר הייחודית. כמובן, לא לשכוח להדגיש את תכיפות ההצעה אם זה בזמן (המחיר יעלה בקרוב) או בכמות (רק 20 משתתפים יוכלו להכנס לקבוצת הליווי)

עכשיו גם אתם יודעים מה הם 12 הסעיפים לדף מכירה מוצלח.
אז קחו לכם כמה שעות של שקט, ושבו לכתוב את הדף שלכם.
אני בטוחה שאתם תצליחו להוציא דף סופר ממיר, שיניב לכם הכנסה רבה.
ואל תתפתו לוותר על אחד הסעיפים כי הוא נראה לכם חסר חשיבות או טרחני, או כי קיים בכם קושים נניח, לכתוב על עצמכם שאתם מעולים במה שאתה עושים (עליתי עליכם?)
המבנה של הדף בנוי כך שכל סעיף מוביל לסעיף הבא אחריו ומוביל את הגולש למצב בוא הוא יש הכי הרבה סיכוי שהוא ימיר.
אז תנו לי ולגדולי הכתבים השיווקיים בעולם הדיגיטלי צ'אנס.
זה עובד…

שיהיו לנו המרות שמחות,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *