כמה פעמים קרה לכם שבדיוק לפני החג נזכרתם שאולי זה יהיה רעיון טוב לשלוח דיוור לכלל לקוחות העסק? אבל אז זה כבר היה מאוחר מדי לעיצוב וכתיבה שיווקית עסקית?
וכמה פעמים קרה לכם שרציתם לשלוח דיוור לכלל לקוחות העסק על מבצע או מוצר חדש אבל לא הייתה לכם רשימת דיוור מסודרת ואו מערכת שילוח?

אז מה בעצם אנחנו בתור בעלי עסקים רוצים? אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ידעו על המבצעים והחידושים האחרונים בעסק, בשירות ואו במוצרים שלנו, נכון? ואנחנו גם רוצים להיות בטוחים שהמסר הזה הגיע אליהם, מדויק, חד, עם כל הפרטים ואפילו עם אפשרות לרכישה ואו יצירת קשר און ליין, נכון?
זו המהות הרי של מועדון לקוחות, לתת את המידע, השירות והמוצר הטובים ביותר לקהל הלקוחות הוותיק והנאמן שלנו.

כיום קיימות מגוון דרכים דיגיטליות לנהל מועדון לקוחות באופן אפקטיבי שמתאים בדיוק לצרכים השיווקיים שלכם. בעזרת פלטפורמות שונות ואפילו אפשרות לקישור למערך הקופות שלכם אנו יכולים לייצר מערך שנמצא בקשר עם קהל הלקוחות הקיימים שלכם בנקודות הזמן החשובות לכם ולהם ומאפשר רכישה נוחה ומהירה.

הסטטיסטיקה של עולם השיווק מדברת על 30% פחות הוצאות שיווק כאשר אנו משקווים ללקוחות קיימים. 30% !! זה לא הולך ברגל 🙂

אז איך מתחילים? קובעים פגישה ידידותית ולא מחייבת 🙂