איך לשתף קהלים מתוך הפיקסל של פייסבוק

irit frankפרסום בפייסבוקLeave a Comment

אם אתם עוסקים בשיווק דיגיטלי בתור עצמאים או שכירים או שאתם מנהלי מותג שחברה חיצונית מנהלת עבורו את הפרסום בפייסבוק, יש מצב שאתם צריכים לעיתים לחלוק קהלים ומידע (DATA) מתוך הפיקסל של חשבון הפרסום שלכם או של הלקוח שלכם בפייסבוק. עכשיו נוסיף חשבון מודעות כאן : ואז נלחץ על הוסף חשבון: עכשיו כאשר יש לנו גישה מתוך ה BM לחשבון … Read More

המדריך המקוצר למחקר מילים

irit frankשיווק בעזרת תוכןLeave a Comment

לסיכום, מחקר מילים הוא למעשה הצעד הראשון בבניית תוכנית תוכן ותוכנית פרסום בדיגיטל. גם אם אנחנו לא מתכוונים כרגע להיכנס למסע פרסום בגוגל או לפעילות SEO עבור האתר, שלנו. גם אם כרגע אנחנו מתמקדים אך ורק בפייסבוק חשוב מאוד לערוך מחקר מילים מקיף על מנת לדעת באילו מילים ומונחים הלקוחות שלנו משתמשים. על מנת שנוכל לגרם להם להרגיש בנוח בקלות … Read More

המדריך להתאמת סוג הקמפיין בפייסבוק למטרות שלנו

irit frankפרסום בפייסבוק4 Comments

תודעה – Awareness – בשלב הזה אנחנו למעשה חושפים לקוחות "קרים" ופוטנציאלים לעובדה שאנחנו והפתרון שלנו קיימים בחינה consideration  – כאן אנחנו ממשיכים "לחמם" את הלקוח בהצעות מכר הרבה יותר מעניינות מבחינתו המרה  conversion – הגביע הקדוש!! בשלב זה אנחנו יכולים כבר לראות המרות, מכירות ולקוחות חדשים. ביקורים בחנות – כאן הכוונה היא לחנות "אמיתית" ברחוב או בקניון. זהו פיצ'ר חדש, אני אישית … Read More

המדריך לכתיבת דף מכירה ארוך

irit frankדפי נחיתהLeave a Comment

מהלך קלאסי של קמפיין אינטרנט וזה לא משנה כ"כ כרגע איפה אנחנו מריצים את המודעות אם זה בפייסבוק, גוגל או אולי טוויטר, הוא כזה : פעולה זו נקראת המרה. המרה יכולה להיות השארת פרטים בטופס צור קשר, רכישת מוצר, הרשמה לוובינר ואפילו הורדה של מסמך כגון white paper כן, אם יש מחקרים, אז יש גם מסקנות. ואם יש מסקנות אז … Read More

פיצ'ר חדש במערכת הפרסום Facebook Rules

irit frankפרסום בפייסבוקLeave a Comment

אחרי שבחרנו את הפעולה שהכלל יבצע כאשר הכלל הזה יתמלא אנחנו יורדים לרזולוציה של הכלל עצמו. מה צריך לקרות על מנת שהכלל יופעל. האפשריות שיפתחו לנו כאן הן: CTR ממוצע – כמה קליקים היו לנו בממוצע. הקליקים יכולים להיות מהסוגים הבאים : לייקים, קליקים על קישורים, על התמונה בפוסט וכו חלקי כמות החשיפות של המודעה . כמות החשיפות – כמה … Read More